Sprängfullt

Klockan är mitt i natten och det är fortfarande nytt för mig att vakna upp efter nån timmas sömn med bröst som känns som stenar. Så det var bara att stiga upp och pumpa för att sedan försöka somna om.

Igår gjorde Lilly CTG och ett ultraljud på hjärtat, hon har som jag nämt tidigare blåsljud på hjärtat, vilket inte är helt ovanligt med prematurbebisar ( prematur=född innan vecka 37). För att försöka förklara på ett sätt som dom flesta förstår så är det en "dörr" som ska stängas när barnet föds där blod passerar i hjärtat, den här dörren har inte stängts, men kan göra det med tiden, men den kan också välja att inte göra det och då måste dom operera Lilly.. Som ni förstår så är det tusen saker och prover att försöka hålla reda på och jag och mannen tar en dag i taget. Idag hoppas vi hon har jämn sockernivå så att det inte dröjer så länge tills vi får ta bort droppet :)



Kommentarer
Sara

Tänker på er!

2012-11-21 @ 08:09:11
URL: http://saraah.blogg.se
Mella

tänker på er, fin liten tjej ni har fått :)

2012-11-21 @ 12:56:52
URL: http://mellapersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0