Längtan

Vi har nu varit här i femton dagar, vilket också innebär att det är femton dagar sedan jag ringde in på förlossningen pga minskade fosterörelser och femton dagar sedan det blev akutsnitt och vi fick träffa Lilly för första gången.. Tiden har gått rätt så fort, samtidigt som den går riktigt sakta.

Jag längtar så oerhört tills vi får åka hem allihopa och jag längtar så mycket efter Baltazar, det har bara hänt en gång på snart fem år att jag varit ifrån honom såhär länge och det känns så hemskt att inte vara med honom!



Kommentarer
Johanna

Hoppas verkligen att ni får komma hem snart så ni kan fira jul hemma hela familjen.

2012-12-01 @ 08:50:51
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0