Tidsfördriv

Just nu befinner jag mig på jobbet, där det är lugna gatan för tillfället, tyvärr måste jag nog säga då tiden går extra sakta just nu och jag har grym huvudvärk. Kommer bli otroligt skönt att komma hem kring halv tolv och få lägga igen ögonen, känns att jag steg upp klockan sex imorse och skjutsade Andreas.
För övrigt så fick jag hem min nya gele idag till gelenaglarna, så nu ska jag prova den någon dag när jag får tid och se om den är bra och i sådana fall hur bra. Börjar vara några månader sedan jag gjorde på någon annan än mig själv då den gamla gelen inte alls var särskilt bra och inte höll länge alls..
Nåja, nu har jag fördrivit cirka tre minuter av min arbetskväll, bara tre timmar och 45 minuter kvar innan mitt huvud får vila.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0