Härliga Torsdag

Då var det torsdag, har hunnit vara på soptippen med pappa och kastat en massa skräp och nu funderar jag om jag ska orka gå ut och kratta eller om jag ska göra något annat. Kändes lockande att åka till Luleyo och hälsa på Anna innan hon börjar jobba, men det kändes långt att köra.
Det mesta kändes jobbigt idag faktiskt, men jag har faktiskt endel saker som jag borde köpa i Luleå, en ny drivknut exempelvis. Helt underbart med utgifter på bilar, först spindelleden för någon månad sedan och nu en drivknut, plus att min älskade försäkring på bilen kommer i veckan. Tänk vad billigt det hade varit om man inte hade behövt ha någon bil eller om man hade haft en bil som MUM;en som inte kostar så många kronor och reservdelarna finns redan på gården. Nåväl, vuxenlivet är dyrt och jag jobbar för lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0