Pysselrum renovering

Mitt rum är fortfarande inte helt klart, men det börjat ta sig och man ser verkligen skillnaden nu. Så jag tänkte ni skulle få några före&efter-bilder. Rummet känns så mycket större och fräschare nu, jag har dock bara gjort om det innersta av mina rum, det yttre kommer jag ta tag i lite längre fram då jag kommit på hur jag vill göra därinne :)

Kanske ska berätt vad jag gjort också, har målat väggarna och fått bort den flammigt röda färg som satt där, målat garderobsdörren med tavelfärg, så även listerna in i rummet (det förklara varför det är skrivet där). Målat runt fönstret som var brunt och nu är svart. Sorterat och rensat och hips vips, ett rum man kan vistas i utan att skämmas.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0