Känn er inte skyldig om ni inte vet vad ni vill göra med erat liv

Idag är det lördag, hela dagen lång!
Systrarna har åkt hem och jag ligger i soffan med en dunderförkylning, funderar om jag ska orka göra något idag eller ligga kvar här. Känns verkligen trist att vara inne när det är så underbart väder utomhus, men det är inget att göra åt. Jag och Baltazar har iallafall hunnit vara ut på en liten promenad.

Förövrigt, ni måste lyssna på den här låten.

Fruktansvärt sann, alltså på riktigt! Ge den en chans och förstå texten. Det var Anna som tipsade mig om den, jag fällde en tår när jag lyssnade på den. Men det och andra sidan säger er ingenting då jag gråter till alla filmer och blir tårögd till dom flesta låtar när jag lyssnar på texten.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0