Kändes jobbigare än att bara fortsätta

Onsdag idag, visst kan veckan gå lite fortfare så det blir fredag nångång :) Inte för att jag ska jobba i helgen utan för att lönen trillar in på kontot. Men som jag just skrev så blir det jobb i helgen, fick även veta att det blir några dagars jobb nästa vecka också. Perfekt!

Ska in på skolan idag, för lektion och prata med dom och höra lite saker, funderar nämligen på att hoppa av mattekursen då jag inte hinner med allting när jag jobbar så pass mycket som jag gör.
Men då måste jag börja bråka med csn och ändra papper hit och dit, vilket kändes jobbigare än att läsa alla kurser som jag redan läser. Nåja, den som lever får se.

Nu ska jag och den här lurvbollen ut en sväng innan jag tar mina skor och promenerar mot skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0