Hejdå extra-kilon

Då står vi där igen.
Jag ställde mig på vågen idag, vilket misslyckande! Jag är snart där jag sa att jag aldrig mer skulle vara, eller okej så hemskt var det inte, men det var hemskt.
Så idag bestämde jag att det måste ske en förändring, igen.. Så nu blir det nyttig mat som smakar skit (hemskt sällan riktigt nyttig mat faktiskt är god) och inget godis eller liknande, eller jo, en dag  i veckan får jag äta vad jag vill. Om jag då gör det är upp till mig från gång till gång. Men iallafall, det kommer en ny kategori i samband med detta, som såklart kommer heta viktnedgång där ni får följa med på min resa.

Och ett tips, vill ni bli riktigt motiverade, hitta någon som inte tror på er. För om någon inte tror ni kommer klara det, så blir iallafall jag så himla tjurig så jag klarar det i ren tjurighet..




Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 @ 18:52:11
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0