Denna vinter

Här får ni en bild på vardagsrummet, men det är egentligen inte det jag vill visa.
Det jag vill visa är snön, titta ut genom fönstret, då kanske ni förstår varför jag är så less denna vinter och bara vill ha vår och sommar! Det är hur mycket snö som helst och jag håller på att få ett nervöst sammanbrott varje gång jag ser det, att jag efter 23år inte har lärt mig att det är såhär att bo här..
Tänk dom neråt i sverige, snöfritt och vår. Jag kan berätta att jag är helt riktigt avsundsjuk.


Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag

Nu är VECKANS BLOGG avslutad! Var det du som vann? Gå in och kika med en gång vet'ja! :)

2012-03-18 @ 18:05:31
URL: http://bimbolie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0