Babyshower

När  vi ska ha barn skulle jag vilja ha en babyshower, dels för att jag aldrig varit på en och dels för att det verkar riktigt roligt och mysigt. Att fika, ge/få presenter och pyssla med saker till den kommande bejbisen, skriva på haklappar/kläder och liknande. Har suttit en del och tittat på det på internet för att få ideer på vad man kan ge en bejbis och det var där jag fick idén till blöjtårtan jag gjorde till dopet som var tidigare. (klicka HÄR för att komma till inlägget om blöjtårtan)

Tänkte dela med mig av lite inspirationsbilder jag hittat, mest för att det är roligt men också för att det kanske ger er någon ide vad man kan ge till en liten bejbis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0