Klädproblem

Jag har rensat min garderob då dom flesta av mina byxor har av någon konstig anledning blivit för små helt plötsligt. Detta resulterade i att mer än hälften av alla kläder åkte ner i säckar och ska väl kanske få komma fram nästa år om jag inte har tänkt bli alldeles för stor. Det jag egentligen ville komma fram till var vart man kan köpa behagliga kläder som inte ser ut att vara ärvda av mormor. Har ni något tips på en bra sida där dom säljer sköna och relativt fina kläder för en blivande tjockis ? :)
 


Kommentarer
yohannaK

HM brukar väl ha en ganska bra mamma kollektion tror jag :) använde inga mamma kläder själv så vet inte riktigt, töjde skiten ur mina vanliga ist ;) hahah. men tycker Hm ser bra ut iaf.

2012-06-22 @ 22:55:23
fanny

Hm har jätte sköna mjukismammabyxor.. sen har dom mycket bra mamma kläder som är billiga oxå:-).. Det är kläder som funkar även innan man fått den runda lite större magen och även efter att bebben kommit:-)..

2012-06-23 @ 16:56:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0