Fylla i bok

Jag har tänkt köpa en gravid-fylla-i-bok, dock så vet jag inte riktigt vilken jag ska köpa då jag hittat flera olika på internet. Så jag tänkte höra om ni har några tips. Endel som jag har sett i affärer är så fruktansvärt tråkiga, skulle vara kul om det fanns någon där man kunde skriva lite egna tankar, klistra in någon bild och liknande. Tror det kan vara kul att ha kvar efteråt och se vid nästa graviditet.
 

Är det någon annan bok ni rekomenderar när vi ändå håller på ?
 
 
 


Kommentarer
Johanna - Mamma till Ella

Jag köpte Anne Geddes för det var så söta bilder inuti : )

2012-06-26 @ 21:52:28
URL: http://johanaj.blogg.se
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jag har ju faktiskt den i mitten :) Den är jättebra och finns plats för allt från ultraljud till pappas tankar :) Från vecka 5 till 40 + övertid.. Lagom tjock bok med alla veckor och plats för tankar :)

2012-06-26 @ 22:09:20
URL: http://idamli.blogg.se
Anna

Jobbar ju i en bokhandel klart man har tips! ;) När ett barn blir till: dagboken. Bilder från boken när ett barn blir till fast de är omgjort till en graviditets fylla-i-bok. Superfin!
Sen har de kommit en ny fylla-i-bok för första åren med Om heter

2012-06-26 @ 22:11:49
Anna

Klart man har tips när man jobbar i en bokhandel ;p

En superfin bok att fylla i under graviditeten är När ett barn blir till dagdagboken som kommer från när ett barn blir till boken som de flesta har tittat i nägon gång med massa bilder på vad som händer i magen. Nu har denna bok gjorts om till en fylla-i-bok om graviditeten.

Har just fått in en ny fylla-i-bok om första åren som är superfin, som verkligen har ALLT och som är väldigt billig motför andra. Måste kolla vad den heter, återkommer ;)

2012-06-26 @ 22:17:38
pernilla

ja hade den i mitten o ja tyckte den var enformig samma frågor hela tiden.

2012-06-26 @ 22:33:57
URL: http://pernillaohman.blogg.se
Emma

Jag hade boken i mitten och jag tyckte den blev tråkig efter ett tag, samma frågor vecka efter vecka typ. Jag blev då less den och slutade att fylla i den efter bara nån vecka.

2012-06-27 @ 09:11:35
URL: http://emmaala.blogg.se
fanny

Lennart nilssons ett barn blir till fylla i bok använde jag den var jätte bra.. den i mitten av dina bilder är jätte tråkig tycker jag.. för den använde jag först men bytte till den andra..

2012-06-27 @ 11:18:45
Häxan med den mindre assistenten

Vi var rörande överens när jag läste ditt inlägg högt.
Det är ju Johoanna sa den mindre...
GÖR EN SJÄLV!!

Du hat både fantasi och pyssel i blodet så det fixar du galant, lämna en sida här och där för tillägg i efterhand.

2012-06-28 @ 00:12:16
URL: http://www.facebook.com/nina.nystrom.5


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0