dumma frågor, får dumma svar.

Jag finner det ganska intressant med människor som frågar "var det planerat?".
Jag kan börja med att säga att det var det, men har folk något med det att göra och spelar det någon som helst roll för dom?! Är det bara i ren nyfikenhet som man frågar något sådant? Vad skulle dom svara om man sa att "nej gud verkligen inte" ?!
Det är egentligen en skitsak, men det är något jag har funderat över ett tag, långt innan jag själv blev gravid. Varför frågar man en sån dum fråga?


Kommentarer
Malin

För att vi bor i sverige läs ÄLVSBYN.. Tom om man ska gå på dass ska det vara planerat, annars är man inte som andra och det är ju INTE bra.. Jag skiter fullständigt i om det är planerat då folk ska ha barn, det är ju kul oavsett :) jätte grattis till er planerat eller oplanerat ;)

2012-06-19 @ 15:57:13
URL: http://maaalinp.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

de kanske inte har något vettigare att säga av någon anledning :o men hållermed, lite puckad fråga som är onödig att ställa.

2012-06-19 @ 18:35:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/
jenny

hej hej fin blogg:) checka in min och var med o tävla om löshår:)

2012-06-19 @ 20:51:47
URL: http://underpaants.blogg.se/
Sara Picard

Ibland kan jag som första reaktion fundera över om det var planerat när någon i mindre stabil levnadssituation(i mina ögon) blivit med barn. Men det är någonting jag håller för mig själv i så fall.

Är det en nära vän som blivit gravid hade jag frågat av ren nyfikenhet! Har detta planerats utan min vetskap länge? Spännande att få veta allt om sin kompis graviditet och allt kring såklart :)

Kan väl bara svara för mig själv.
Grattis förresten! Känns spännande att läsa uppdateringarna :)

2012-06-21 @ 00:31:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0