Är det fest, så är det

Då var det söndag och jag befinner mig på jobbet, samma visa som det var igår..
Påtal om igår så var det crousing här, vi hade extraöppet och som tur var så jobbade jag öppning och gick hem klockan sju istället för mitt i natten. Men när jag kom på jobbet imorse kan jag lova att det syntes att det hade varit fest, ölburkar, flaskor och skräp överallt utanför affären. Så då var det bara agera sopgubbe för ett tag, fanns även endel som hade mått lite väl dåligt igår.
Igårkväll kom även Andreas hem en snabbis, han åker nämligen och jobbar idag igen så vi hinner knappt träffas då han åker tillbaka medans jag är på jobbet. Men jag fick så sovsällskap iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0