Sortering

Nu har jag varit och sorterat och hämtat hem alla saker från förrådet. Det mesta är från när jag var jätteliten, som gunghäst, kläder och leksaker. Det mesta åkte på soptippen, speciellt i klädväg, men jag sparade endel, exempelvis en dress som farmor stickade åt mig, helrosa och riktigt mysig. Det har jag faktiskt inte hjärta att kasta, sen kan det även komma till användning om vi nångång skulle få en liten tjej.

När jag kom hem gick jag igenom kartonger, kastade alla gamla skolböcker, dagböcker och liknande. Men så hittade jag två spargrisar fulla i pengar, nog för att det mesta var 50-öringar men ändå. Varför hade jag lagt dit dom från början? Tänkte jag "när jag blir stor kommer jag behöva dom här, bäst jag sparar alla kronor". Ja det är helt otroligt.

Här är dressen, byxor, tröja, halsduk och mössa:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0