Lisa Rinnevuo

Jag gillar Lisa Rinnevuos tavlor, dock skulle jag aldrig någonsin köpa en tavla som kostar mer än nån hundralapp då jag byter ut tavlorna i mitt hem ganska ofta.
Däremot har tanken slagit mig, det kan ju inte vara så svårt att rita liknande tavlor, att inspireras av henne och rita något liknande för det är ju egentligen inte så att dom ser så avancerade ut.
Jag har sett hemma hos många av dom har "kopíor" av hennes tavlor, ritade av någon annan och inte lika dyra, heller kanske inte lika fina, men helt klart inspirerade av Lisa.
Här är några av hennes tavlor.


Det finns även en annan tjej vid namn Malin Leijonberg, hennes tavlor påminner väldigt mycket om Lisas. Men jag gillar dessa också, enkla, färgglada och framför häftiga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0