Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbade inom psykiatrin (& det visade sig vara det bästa jobbet som finns) & var i Turkiet.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Jag har inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Linda&David, Malin&Tonys bejbis har inte tittat ut ännu ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nä och det tackar jag gudarna för!

5. Vilka länder besökte du?
sverige (såklart) och Turkiet

6. Vad var din största framgång?
Oj, svårt. Att jag blev klar med min utbildning kanske

7. Största misstaget?
Att lita på endel människor som jag trodde var mina vänner.

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä inte värre än någon simpel förkylning.

9. Bästa köpet?
Huset såklart!

10. Vad spenderade du mest pengar på?
Heminredning och besin till att pendla på jobbet.

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att ha Andreas vid min sida, förlovningen, utlandsresan, sommarjobbet och främst, att vi efter drygt ett års letande tillslut hittade ett hus som var i våran smak och slapp budgivning ♥

12. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på sommaren mer, nog för att jag jobbade för det mesta sex dagar varje vecka, men ändå! Det är nu när det är vinter som jag förstår hur mycket jag älskar sommar.

13. Favoritprogram på TV?
Drömmen om ett barn, det enda jag följt på tv förra året.

14. Största musikaliska upptäckten?
Svårt, har min musik som jag lyssnat på i flera år, men five finger death punch är bra.

15. Något du önskade dig och fick?
Ett hus :) (Andreas och Baltazar hade jag ju sedan tidigare)

16. Årets bästa film?
Handen på hjärtat, jag minns inte vilka filmer som kom förra året.

17. Vad gjorde du på din födelsedag?
Just på min födelsedag gjorde jag ingenting speciellt (förutom jobbade), men hade en födelsedagsfest med mina nära och kära, maskerad, lekar och ett glatt gäng :)

18. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

19. Hur skulle du beskriva din stil i år?
Bekväm, jobbarkläder och onepiece

20. Vad fick dig att må bra?
Andreas

21. Tycker du att 2011 har varit ett bra år?
Absolut!

22. Vilka saker har varit tråkigast det här året?
Listan är egentligen rätt så lång, men för att inte dela med mig av alldeles för mycket så säger jag december månad..

23. Vilka låtar kommer påminna dig om det här året?
Oj, många. danza kuduro och Loca people framförallt, för att jag hörde dom dygnet runt överallt i två veckor när vi var i Turkiet.

24. Den bästa nya personen du träffade?
Måste vara dom underbara arbetskompisarna på sommarjobbet ♥

25. Vilket datum kommer du alltid minnas?
24/6 Då vi förlovade oss & 18/10 då vi fick nyckeln till huset


Kommentarer
Mr Mask

Kul att du hade maskerad på din födelsedagsfest. Alltid kul att klä ut sig! =)

2012-01-16 @ 11:33:02
URL: http://mrmask.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0