Randigt eller prickigt?

Tidigare idag så var vi och hälsade på Malin&Tony, deras bejbis har inte velat komma ut ännu så det dröjer några dagar till innan jag får se h*n. Hur som helst, dom har alltid fint hemma och bra smak när  det kommer till inredning, dom hade en matta i köket som jag blev kär i och skulle vilja ha i köket. Mycket för att jag tror den skulle passa bra in till tapeten, eller så blir det bara för mycket. Mattan är av märket pappelina och det bästa av allt är att den är av plast, precis som våran andra köksmatta. När man har hund måste det vara det bästa som finns, enkelt att tvätta av, måste även vara bra om man har barn antar jag.
Hur som helst, tror ni den skulle passa in i köket fastän våran fondvägg ser likadan ut?!



Eller så kanske det blir den här, har länge velat ha en randig matta därinne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0