Onsdag

Då var det onsdag, imorgon ska vi till bvc. Antar att vi ska väga och mäta, men jag vet faktiskt inte. Vägde då Lilly idag och hon vägde 2450gram, så snart har hon gått upp ett helt kilo (hon vägde ju 1720 vid födseln).
 
På fredag ska vi åka och titta på en babysitter åt Lilly om vädret tillåter, jag har dock inte bestämt vilken sort jag vill ha ännu men har fått en massa bra tips så jag vet i alla fall vilka jag inte ska köpa :) Ska även kolla på ett babygym åt lilla damen. Sen ska mamman köpa nått nytt klädesplagg, dom flesta av mina kläder är ju nämligen för små då det är ett x antal kilo kvar att gå ner innan jag är där jag var när jag blev gravid, sen behöver jag någon mera amningströja.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0