baby all i want for christmas, is a new spis ;)

Mamma har alltid sagt att man får önska sig vad man vill, sen om man får det eller inte är en helt annan sak. Så därför tänkte jag updatera min önskelista. Och ja, jag har varit extra snäll i år.
 
1. Nikon, i flera år har jag tänkt köpa mig en ny systemkamera, men det har aldrig blivit av då dom kostar endel.
2. En ny spis, våran är från tidigt 1700-tal ungefär och två plattor är helt värdelösa samtidigt som ugnen gräddar som den vill, vilket betyder väldigt ojämnt..
3. En ny diskmaskin.våran diskar rätt så bra, varannan gång ungefär.
 
Sen skulle jag inte tacka nej till ett nytt badrum, ny termostat till duschen (eller vad det nu heter),  en plastmatta med stora prickar på, nya tapeter till sovrummet, rasskydd (har för mig att dom heter så, dom man har på taket menar jag i alla fall).


Kommentarer
Sara - Mamma till Max o bebis i magen (bf 29/12)

Ja önska får man ju alltid =) Vi skulle också behöva en ny spis. Får se om vi tar tag i det under mellandagsrean. Beror på när bebis kommer!! =)

2012-12-18 @ 21:37:59
URL: http://sarasrum.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0