Till Mamman

I och med att bebis är beräknad till den 20 December så har jag varit i valet och kvalet när det gäller vinterkläder till mig själv. Jag kommer såklart inte kunna ha min vinterjacka, provade den idag och det var precis att jag fick igen den, så ni kan ju tänka er hur det kommer att se ut i december med tanke på att jag bara är i vecka 23 nu. Men då är jag lite snål och tänker att jag kan ju ha jackan öppen och bara ha en lite tjockare tröja på mig under. Men saken är den att jag kommer ju inte att vara smal när bebis väl kommit ut, kommer ha x antal kilon kvar på kroppen som inte kommer försvinna i första taget.
Jag hittade den här parkasen hos H&M för 399:-, ett bra pris plus att man kan ju faktiskt ha den efter graviditeten också. Det tål att funderas på.
 


Kommentarer
Anneli

Testade faktiskt denna jacka på HM häromdagen efter att ha sett den på deras hemsida. Jag har bf 19 nov och kommer definitivt behöva en jacka till hösten som går att stänga så man slipper frysa. Vill dock gärna ha en jacka som kan användas efter graviditeten också och tyckte därför denna jacka är ett bra alt. Den e fin, kändes dock inte lika fin som jag hade föreställt mig men är ändå en bra kandidat så vi får se :)

2012-08-24 @ 08:35:27
URL: http://vardagssaker.blogg.se/
Nina

går i precis samma tankar. Tänkte faktiskt som dig att man kan ha jackan öppen då man ändå är mycket varmare som gravid också (det var jag iaf förra gången) och antagligen svettas ihjäl i en stängd jacka. Men den där på bilden var ju faktiskt riktigt fin!

2012-08-24 @ 10:25:39
URL: http://niina89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0