Middag

Vi satt vid köksbordet idag och pratade om vad vi skulle äta till middag och jag kan inte påstå att förslagen haglade in. Precis i den sekunden ringde farfar och sa att dom skulle röka fisken vi fångade för någon dag sedan. Så då var middagen klar;) Har längtat hela sommaren efter rökt abbore! Så ikväll har vi varit hos dom och ätit gott..

Sen måste jag säga tack för alla kommentarer, superkul när någon faktiskt svarar på ens frågor och berättar hur dom gjort. Det lutar åt en åkpåse, så nu måste jag bara hitta en som är snygg också ;) Tur jag har lite tid på mig.



Kommentarer
Mia

Åh så gott!

2012-08-17 @ 02:30:52
Therese

Har sett att Elodie Details får in en turkosblommig nu i höst. Den är sååå fin! http://blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/files/2012/08/edakpasar.jpg Vet dock inte vad ni väntar? Har ni kollat det?

Ser i inlägget här över att du oxå har halsbränna. Jag hade det i början på graviditeten och har nu fått tillbaka det igen. Det som hjälper mig är Samarin. Så de är mitt tips :)

2012-08-17 @ 07:33:31
URL: http://tisskisset.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0