Underbara morgon

Tisdag idag, vaknade upp till en underbar morgon, minsta hunden står och ylar mig i örat och flickorna skriker så trumhinnorna håller på att gå sönder. Tur jag har så fruktansvärt "bra" morgonhumör att jag faktiskt egentligen inte kan behärska mig, hundarna kastade jag ut så dom fick leka av sig och ungarna satte jag framför tv;n, sedan bäddade jag ner mig i soffan och funderade om min rygg hade gått av, vilket den inte hade gjort då jag fortfarande lever och kan röra mig.

Men det är ganska fantastiskt att man kan bråka 20 av 24 timmar på ett dygn, jag hamnar i chocktillstånd om dom är sams mer än 20minuter åt gången, jag var nyss ut med hundarna och när jag kommer in möts jag av en mindre glad konversation.

Lillasyster1: Ska vi gå och leka?
Lillasyster2: Jag ignorerar dig
Lillasyster1: Då går jag och leker själv.
Lillasyster2: HÖR DU INTE VAD JAG SÄGER, JAG IGNORERAR DIG!
Lillasyster1: Prata inte med mig då om du ignorerar mig.
Lillasyster2: Jag gör som jag vill!

Det slutade med att Lillasyster1 gick och lekte, den andra kom ganska fort bakom och hade nog glömt att den skulle ignorera storasyster.


Kommentarer
tang

Bloglovin o länkbyte? :)

2012-04-10 @ 12:47:52
URL: http://www.nattstad.se/taangs
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Hahahaha :) ibland kan de vara roligt å lyssna på dom små :)

2012-04-10 @ 14:03:05
URL: http://liniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0