SOMMAR!

åh vad jag längtar tills all denna snö har tinat bort och jag får gå ut och börja gräva här hemma. Buskar ska bort, blommor ska planteras och det roligaste av allt! Jag ska gräva mig en fontän, som jag har längtat efter att vi skulle hitta ett hus så jag får hålla på utomhus hela sommaren med mina blommor, grönsaker och allt som hör till:) Längtar så otroligt tills när jag får ta fram alla mina saker jag ska ha utomhus, alla mina trädgårdstomtar, krukor och alla små detaljer. Hade faktiskt tänkt att ta fram allt i garaget och gå igenom det, nu när vi faktiskt har plats;)

Här är lite bilder från när vi bodde i lägenheten.





Kommentarer
L. Larsson

Du är inte den enda som längtar efter att få hålla på på gården :) Jag har en massa planer, så här blir det också att gräva, stöka och böka :) Är dock sugen på att göra en damm, plantera massor med blommor :) Men jag har oturen att mina blommor bara dör hela tiden :p Menmen, sommar vill vi ha :)

2012-04-25 @ 23:06:59
URL: http://liinneal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0