April April

Ja då var det söndag och jag befinner mig på jobbet, där jag kommer vara till kvart över elva ikväll..
Sen imorgon är det skola för hela slanten, har en massa skolsaker jag måste göra till veckan också.
Och än så länge har jag inte blivit lurad, peppar peppar.
Hade faktiskt inte tänkt lura någon idag, skulle ju kunna lura folk med att jag och Andreas ska ha barn, gifta oss, flytta, göra slut eller något liknande. Men då det förstnämnda redan cirkulerar för fullt som något elakt virus så skippar jag det..
Väldigt underhållande hur alla tror att jag är gravid hela tiden, klart jag har lagt på mig något kilo, men ändå. Sen att dom flesta inte kan komma direkt till oss och fråga är bara skrattretande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0