Ang lösenordsskyddade inlägg

Jag fick en fråga vad jag skriver i min lösenordsskyddade blogg, en ganska dum fråga egentligen då jag inte tänker berätta det, hade jag velat berätta det så hade jag inte haft den lösenordsskyddad.

Men jag skriver om saker där som jag anser inte angår alla mina läsare, jag skriver om roliga saker och tråkiga saker, saker som gör mig ledsen och besviken och saker som jag inte vill skriva om i den öppna bloggen.
Men be om lösenord så kanske du också får läsa det, egentligen får vem som helst läsa det utom i princip en (kanske två) människor. För att om den människan skulle läsa det skulle hela världen veta vad som står där och det är ju såklart det jag inte vill..

Känns bättra att lösenordsskydda vissa saker än att dra ner den här bloggen i något negativt.


Kommentarer
Hanna - sjuksköterskestuderande

Jag skulle vilja ha lösenordet :)



och du, hur gick det under påsk? åkte du på att jobba?

2012-04-12 @ 18:35:25
URL: http://mittliviovik.blogg.se/
Kirsi

Men någonting privat ska man väl kunna ha i en blogg.. så konstigt vissa tänker.. Hade gott!!// Kram

2012-04-14 @ 09:00:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0