Turkiet ♥

Direkt jag hoppade av flyget och gick ut från Kallax så började jag sakna Turkiets väder, vi har haft superbra väder alla våra 14dagar, på dagarna har det varit kring 33grader i skuggan och vissa dagar upp emot 45grader i solen.. På nätterna har det också varit riktigt varmt. Också kommer man hem och möts av skitväder, kallt, mulet, regn och bara skit..

Jag har inte tömt alla kameror ännu, så ni får två halvbra bilder över där vi spenderat våra två veckor..
Dom är tagna när vi är påväg upp på ett berg.
Här ser ni hamnen, en av badstränderna och mitt där i gröten är vårat hotell..




Kommentarer
kuddarnasif ♡

fin blogg!

2011-09-12 @ 21:18:29
URL: http://kuddarnasif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0