Stöpa ljus

Jag har länge velat prova göra egna ljus, så jag kände att det var väl ändå på tiden att jag köper grejer så att jag kan prova det, sagt och gjort. Så nu väntar jag på ett paket som förhoppningsvis trillar in nästa vecka :)

Om dom blir bra och inte ser allt för taskiga ut kan dom kanske bli bra julklappar också.


Och vet ni..

Det är snart oktober och jag har börjat längta tills jag får julpynta ;)
Inte ens snön har kommit än och jag längtar redan, mycket för att i år har jag ett helt hus att julpynta.

Tur jag inte behöver vänta lika länge som många andra då jag oftast tjuvstartar mitt julpyntande ;)
OCH KOM INTE OCH SÄG ATT MAN MÅSTE JULPYNTA FÖRSTA DECEMBER, DET STÅR INGENTSTANS I LAGBOKEN ATT DET ÄR SÅ OCH JAG JULPYNTAR NÄR JAG VILL! morr
Jag julpyntar alltid tidigt och tar bort det några dagar efter julafton då jag anser att det ska ut för julen är över..

När julpyntar ni?


Kommentarer
Liinda - Mamma till Anton och Prinsessan i magen <3

i november brukar ja börja :D

2011-09-23 @ 10:14:26
URL: http://liindaochanton.blogg.se/
Anonym

Jag julpyntar några dagar före första december :)

2011-09-24 @ 22:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0