Nytt i hyllan

Jag köpte Bingo Rimers bok för ett tag sedan, men läste ut den i Turkiet. Så jag köpte mig en ny bok när jag var till stan.. Har fastnat för självbiografier, men kände att den här boken kunde vara bra.

Har ni läst den?

Men vi knullar ju ändå inte är hejdlöst rolig läsning. Med hög igenkänning och fingret mitt i kärlekssamtiden har Ann Söderlund skrivit en rasande skojig, beroendeframkallande och smart bok om den svåra konsten att leva tillsammans.

Vill du läsa en bok där du får svar på livets alla frågor får du bläddra vidare i bokhyllan. Vill du däremot följa med på en vindlande färd där den moderna kvinnans filosofiska tankegångar står i centrum, så har du kommit helt rätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0