Iphone

Jag tänkte tipsa om några appar till Iphone i brist på annat att göra i mitt liv.

Instagram

Gillar ni sidor som Weheartit.com, där man lägger upp en massa bilder, snygga, inspirerande och roliga. Då är den här appen något för er, jag har den själv och gillar den skarpt, jag älskar att titta på andras bilder och få inspiration.
Man kan självklart lägga upp egna bilder också, göra om dom, dela med ens vänner, alla eller bara sig själv.
Självklart är den gratis också :)

pixlromatic

Här gör dom om bilder, enkelt, snabbt, gratis och snyggt :)


Shazam

Undrar du vad låten dom spelar på radio heter?
Då är den här appen perfekt, den spelar in en bit av låten och berättar sedan för dig vad den heter och vilket band det är.

Jag vet inte om dom här apparna finns till andra mobiltelefon än till Iphone..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0