Hälsar glatt på den vinpimplande

Idag är en tråkig dag, mitt i veckan, dåligt väder och kom inte och säg att det inte finns något dåligt väder utan bara dåliga kläder, jag är inte fem år och står å tjajar att det inte finns något att göra så du måste skicka ut mig att leka med grannbarnen.. Omän jag klär på mig regnkläder från topp till tå så kommer det vara dåligt väder.

Min lönespec har inte kommit
, som att det egentligen spelar någon roll då jag ändå inte får lönen fortare för det, men jag är nyfiken, hur stora utsväningar jag kan göra den kommande månaden, kan jag flyga till månen eller måste jag äta blodpudding och makrill ?!

Jag undrar om jag ska krypa ner i sängen och sova så tiden går fortare, så mäklaren ringer mig och säger "Johanna, kom och skriv papprena klara och ta nyckeln för nu jävlar är huset erat och nu är det bara flytta" också somnar jag ett tag till och då ringer Andreas och berättar "att nu jävlar älskling har jag flyttat allting klart, städat lägenheten så du behöver bara ställa i ordning i huset." Då kan jag vakna, fast vart ska jag sova om han ska flytta när jag sover?
Kanske lika bra att jag skippar att sova, är vaken och packar, städar, kastar boll med en hund som har ADHD, tar på mig bra kläder för det fanns väl inget dåligt väder och vinkar glatt till grannen som sitter och pimplar vin mitt i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0