Bröllopsklänningar

Jag och Andreas pratade om bröllop för någon dag sedan,
hur man skulle vilja att det såg ut den dagen man gifte sig och så vidare..

Jag har redan bestämt vilka som ska vara mina brudnäbbar/tärnor den dagen jag gifter mig, så tidigare ikväll låg jag och tittade på en massa klänningar för skojs skull och jag måste bara dela med mig av några :)
& som vanligt när det kommer till mig så skulle jag vilja ha en lite annorlunda klänning som sticker ut lite från mängden.




Förövrigt så tycker jag våra bekanta kan börja gifta sig så jag får gå på bröllop nångång!




Hur vill ni att eran klänning/kostym ska se ut ? :)


Kommentarer
Johanna - Mamma till Ella

Om vi hade haft ett större bröllop så hade ni varit bjudna! När åker Andreas och jobbar nästa gång?

2011-09-14 @ 22:57:30
URL: http://johanaj.blogg.se/
Lisa

nee du jag vill då it heller ha nån traditionell bröllopps klänning , hellre nån enkel fin som man kanske kan fixa till lite själv :d tycker det e vansinne att lägga sånna summor på en klänning som man har en gång i livet. Kul att ni köpt hus :D hatar sånt som e furu/träfärgat ;P urk, bara måla på :D ska bli kul att se vilket hus ni köpt ! mvh Lisa

2011-09-15 @ 13:50:13
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Ponani

Tycker att du kan gifta dig i helgen. Blir inte de gode bra? Jag kan låna ut nån ful klänning, du kommer få allas blickar på dig å jag får gå på bröllop :D blir it de bra?

2011-09-15 @ 23:15:38
URL: http://chipsfetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0