12 timmar kvar !

Idag är det onsdag, men imorgon är dagen D (trumvirvel).
Då släpps Beta Versionen av Battlefield 3 för alla, jag kommer sitta klistrad framför mitt playstation och svära för att det laggar och tar tid, men jag kommer inte ge mig förrens jag har provspelat det.


Har längtat efter detta ögonblick i ett år nu,
och äntligen släpps Betan, bara en dryg månad kvar till spelet släpps. Som det för övrigt är (den 22;a september) 1.5 miljoner som har förhandsbokat. Förra upplagan av Battlefield, alltså bad company sålde 9.5miljoner exemplar och jag äger ett av dom (och Andreas ett). Helt sjukt egentligen, ett spel som nästan 10 miljoner människor har köpt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0