Jag undrar

Jag har funderat över en sak.. (ovanligt, right?)

Jag har några läsare varje dag, jag är ingen storbloggar, men jag har mellan 80-190 unika läsare varje dag (varför vill alla veta hur många läsare man har förresten?) Hur som helst.
Jag undrar hur alla mina läsare ser mig (alltså ni) Jag undrar om ni tror ni vet vem jag är, tror ni känner mig, tror att ni vet hur jag funkar och framförallt. Vilka är ni?

Jag känner inte ens så många människor som 80-190st, eller enligt facebook har jag betydligt fler och allt som står på facebook är ju sant så iof, förlåt jag tar tillbaka det där.

Men är det mina vänner, familj, släkt, tjejen i kassan på konsum som har konstigt hår, eller kanske killen med lustiga skor, några som är nyfikna ?!


Kommentarer
Jennie

Ja, du vet ju att jag är en läsare :> Och hur vi har kommit i kontakt med varandra osv det vet vi redan :>

2011-11-01 @ 02:19:14
URL: http://jenniemariajohansson.se
my

jag hittade din blogg då jag sökte på google och letade på "orange hårfärg" :D

2011-11-05 @ 15:54:18
URL: http://myeli.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0