Ugglor

Det har blivit väldigt populärt med ugglor i inredning.
Därför tänkte jag tipsa om några sidor som har fina uggle-saker till bland annat barnrummen.

Först ut är lillatussilago.se
Där det finns hur mycket fint som helst till barnen
här nedanför följer nångra av ugglesakerna som finns att köpa där.




Nästa sida jag tänkte tipsa er om är favoritsaker.se



Sedan har vi russinet.se



Också har vi bluebox.se


Sedan har vi Jotex.se, där dom har lite söta textiler med ugglor på.




Uggletapeter/Wallies


1. Favoritsaker.se 2. perlanliving.se 3. Jtp-design.se


Några andra sidor som också kan vara värda att spana in om man är på ugglejakt är Lagerhaus.se , Busfrot.se , Home-sweet-home.se , Kiddoz.se


Kommentarer
Jennie

Bra tips på vart man kan hitta uggleinredning :> Jag gillar ugglor..



Sv: Åh, tack. Vilket bra tips. Jag är ute efter ett skin, som inte får kosta fliis.. De flesta sidorna, utom tradera, tar över 100:- för ett skin, det är jag inte intresserad av.



Har du skin'et på din telefon nu? Hur funkar det? Skyddar det telefonen bra? :>

2011-10-31 @ 12:08:26
URL: http://jenniemariajohansson.se
Elin

Härligt inlägg för en ugglefantast som mig, russinet har jag nog inte besökt så måste spana in! Tack för din gulliga kommenar, jättekul att höra att du gillar min blogg, det värmer :) Ha en fin kväll! kram Elin

2011-10-31 @ 20:53:22
URL: http://elinochalva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0