Projekt - Barnkök

Jag har i några dagar hållt på här hemma och bygga ett barnkök till lekrummet.
Det är ännu en lång väg kvar innan det är klart då jag ska "kakla" med dekorplast, hitta en kran, bygga en ugnslucka och lite annat smått..

Men idag var jag iallafall upp till lillasyster ett och två, fick med mig en hel del saker hem till köket, allt som kastruller, låtsasmat, tvättmaskin, mixer. Ja det mesta som man faktiskt har i ett riktigt kök. Fick även tag i soffa, två stolar och bord i barnstorlek. Tur jag har syskon så jag slipper köpa allting:)

Jag tänkte att ni kanske ville se bild hur det ser ut än så länge.
Men som sagt, det är mycket kvar att göra..






Kommentarer
Lisa L

Men hejja Johanna så himla fiiiiint :D när får man komma på middag ? ;P haha

E så roligt med barnrum :D

/Lisa

2011-11-30 @ 06:51:40
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Doris

RE: Nä, men eller hur! Andra får gärna prova det om de tror på det, men jag tror nog faktiskt att det är rätt mycket bluff bakom det där :P

2011-11-30 @ 20:00:41
URL: http://remenission.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0