Spin it

Åh titta vad jag hittade,
det här borde alla tjejer ha,
speciellt dom som har en pojkvän som klagar på hur många skor man har
och hur mycket plats dom tar..

Hemma hos oss är det iaf inte så,
Andreas har lika många skor som mig.


Är Du trött på alla skor som dräller över hela hallgolvet eller fyller upp garderoben? Med detta unika sko-hjul får Du maximal förvaring och ordning på minimal yta. Upp till 20 par skor får plats inuti, och ger Dig en bra översikt på det aktuella skoinnehavet. Du kan också enkelt rulla undan hela härligheten om Du inte vill ha det framme. Tillverkat i metall med plastdetaljer.

Diameter ca 70 cm

699:-

Finns att köpa på buttericksedge.se


Kommentarer
Annso

Åhhh.. Fy vad cool och praktisk! Den ska jag önska mig till födelsedagspresent!!

2011-05-25 @ 23:31:29
URL: http://fie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0