Tatuering

Idag har jag varit effektiv. Var på soptippen med en massa saker från förrådet, sen städade jag bilen och efteråt målade jag lite saker här hemma (ni får se lite senare).

Sen har Andreas varit och tatuerat sig idag också och jag lovar att jag blev sugen på göra en till, har ju tre stycken som det är nu, en som är jättestor, eller jäte och jätte, den är drygt 70cm.

Iallafall så gjorde jag grövde konturer på min stjärna när vi ändå var där.
inte den bästa bilden, men bättre än inget. (& det svarta är färg som inte var borttvättat ännu)


Kommentarer
AB PW

riktigt snyggt med tatueringar bakom örat :)

2011-03-06 @ 13:09:00
URL: http://acidbanana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0