jag kan, bara jag vill

För tre år sedan gick jag ner 16kg för att vara exakt, det tog drygt fem månader, men det gick bra. Vilket innebär att jag vet att jag kan klara av att gå ner i vikt igen bara jag vill nog mycket..
Sist gick jag ner från 89.9 till 74, när jag träffade Andreas vägde jag 73-74 och nu har jag ingen aning om vad jag väger, våran våg har slut batteri och jag tror nästan det är lika bra det, för hade jag vetat vad jag väger idag hade jag nog gråtit blod.
Men jag försöker att inte fokusera så mycke på vad vågen visar heller, utan mäter runt mage och sådana ställen..

Men jag hoppas jag har nog mycket motivation nu att gå ner drygt 10kg, det skulle jag må så mycket bättre av. och det spelar ingen roll vad alla andra säger, det här handlar om att jag ska må bra i mig själv och känns mig nöjd, det gör jag inte när jag känner mig som en höggravid gris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0