Inreda

Jag har tipsat om den här sidan hundra gånger förut (Inreda.com), men dom har så mycke snyggt på den sidan så det skadar inte att påminner er om den sidan igen..
Hade jag haft många siffror på mitt konto så hade jag inte tacka nej till att göra en stor beställning därifrån.

Jag älskar dom här bokstöden


Men dom var lite för dyra för min börs, 465kr

Hunden kan användas som bokstöd, dörrstopp, brevpress eller bara som en tuff inredningsdetalj. Den är tung och rejäl, passar lika bra i barnrummet som i vardagsrummet. Tillverkad för hand och mycket välgjord. Materialet är konstläder. Förpackad i en tygpåse och en vacker presentbox.

Mått: L 26 x H 16 x B 14 cm. Måtten kan variera något eftersom djuren är handgjorda. Vikt ca 1 kg.

Detta är ingen leksak för barn.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0