Att virka en snopp

Jag började för ett tag sedan att virka, tänkte bli världsbäst och virka en massa coola saker, okej kanske inte, men jag hade faktiskt tänkt virka en massa coola saker. Men.. Boken jag köpte förstår jag ingenting av, jag blir gråhårig och har kämpat som en tok, jag är ju kanske inte den vassast kniven i lådan, men jag är ju heller inte helt dum i huvudet och figuren som är på lätt klarar jag inte ens.



Så jag satte boken på hyllan tills jag kanske lärt mig virka lite bättre och lärt mig "virkspråket".
Men då tänkte jag ju som så att jag kan prova virka en socka, kan väl inte vara så jäkla svårt.. Ja det slutade med att jag och Andreas vred oss i skratt när den var klar, den såg ut som en snopp helt enkelt.
så bra var jag på det där med virka.

& tro mig, den ser riktigt fin ut på bilden jämfört med i verkligheten.
skulle aldrig våga visa det för mormor eller någon sådan som faktiskt är bra på sånt här .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0