Man hinner inte riktigt

Nu för tiden när jag jobbar så pass mycket som jag gör så känns det som att jag inte hinner med allting jag borde göra och alla jag vill hälsa på.. Har inte hälsat på lilla Martin ännu som faktiskt har hunnit bli mer än en månad gammal, är också en evighet sedan jag var och hälsat på Johanna och Ella, ska på ett sätt bli skönt när sommarjobbet är slut så jag hinner göra allting hemma och hälsa på alla, men jag vill heller aldrig sluta mitt sommarjobb, kommer kännas konstigt när det slutar, trivs verkligen som fisken i vattnet där.



Kommentarer
Johanna - Mamma till EllaHjärtat

När slutar du jobbet? I aug?

2011-07-14 @ 10:06:29
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0