Insidious

För lite mer än en timma sedan kom jag hem från jobbet,
då var jag och B ute på en promenad
och sedan planterade jag om lite gurk och tomat-plantor här hemma.

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och slå på en film så jag orkar upp halv sex imorgon och fara på jobbet.

Jag hade tänkt se den här filmen
Insidious
Om jag törs ;)


Josh och Renai har precis flyttat in i ett stort hus tillsammans med sina tre barn när en av sönerna är med om en olycka på vinden och hamnar i koma. När han några månader senare får komma hem för att vårdas av familjen inträffar en rad oförklarliga och skrämmande händelser. Josh och Renai börjar misstänka att huset är hemsökt, men sanningen överträffar deras vildaste mardrömmar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0