Och nu är allt borta

Lördag då och Andreas sitter och tittar på hockey och jag ligger på sängen med datorn. Har just gjort potatismos och fiskpinnar till middag och ska snart gå och tömma diskmaskinen och fylla den igen.

Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, den som lever får se helt enkelt. Egentligen borde jag plugga, eller jag måste egentligen plugga för på måndag ska det in och det är sista rycket för utbildningen. På måndag börjar jag ju även på min praktikplats som jag ska vara på i fyra veckor, känns sjukt drygt att stiga upp halv sex på morgonen och pendla helt jäkla gratis, men sånt är livet.

Igår städade vi bort julen helt och hållet, granen åkte ut och lite andra saker, så nu är det städat och fint här hemma och jag möblerade om lite i vardagsrummet på samma gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0