Godnatt ♥

Nu ska jag och Baltazar gå och sova, ska först bara se klart Transformers de besegrades hämnd och sedan krypa ner i sängen med Baltazar, tur man har någon karl hemma som kan sova med en.

Sen älskar jag att vi har en massa filmkanaler, det är i princip alltid någon bra film att se :)


I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting.


Imorgon är sista dagen för den här veckan på praktiken, sen är det bara en vecka kvar. Känns faktiskt tråkigt att jag sedan ska lämna dom, jag trivs så himla bra där med både personal och vårdtagare. Men förhoppningsvis så får jag sommarjobb där och kanske till och med vara vikarie, känns faktiskt hur bra som helst, att jag inte har jobbat med sånt här förr?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0