because im leaving on monday morning

Då var det söndagkväll, jag ska strax lägga mig och se på tv för att sedan somna och vakna upp kring sex och bege mig mot praktiken.
För övrigt så missar ni väl inte solsidan ikväll kl 20.00 på TV4



För övrigt, jag svarar inte på anonyma kommentarer, Ni har ett namn, en e-mejl, en blogg eller något där jag kan nå er, så när ni vill ha svar, då kan ni lämna mig eran E-mejl, annars får det vara :)
Lustigt att människor aldrig kan stå för vad dom tycker och tänker och måste vara anonyma, jag har funderat över det många gånger, är det misslyckade människor som har lite att göra som sitter och kommenterar allas bloggar anonymt?! puss på dig där ute som kommenterar anonymt, en vacker dag kanske du också vågar stå för vem du är.


Kommentarer
Jag... Igen

Nu tog ja ju åt mig... men både Jag och Häxan vet du vem det är så stryp mig brevledes/chatten om du nu envist ska ha mig till att skriva mitt namn :p

Älskar dig oxå Johanna; puss på dig.

Kramen från oss du vet där långt borta.

2011-01-23 @ 20:27:41
Lina

Aha, du mena så :) Jo det är klart, då kan man lika gärna hålla käft, för folk fattar ändå så småningom att det inte är sant.. Men det fattar inte dom :P

2011-01-23 @ 23:35:33
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0