alla hjärtans dag

Visst vet ni att det snart är alla hjärtans dag ?! Eller snart och snart, det är ett tag kvar men det är bra att vara ute i tid.
Förra året fick jag ett väldigt vackert kort av min kära vän Anna, det är så vackert att jag faktiskt inte kan visa upp det i bloggen.

Alla ♥-dag är en mysig dag för alla som har en partner, kanske en mindre mysig dag för dom som inte har det. Hur som helst så kan man göra hur mycket saker som helst, äta en mysig middag, gå på bio, förlova sig och allt vad det nu finns..

Hade den här dagen varit på sommaren så hade jag druckit vin i konradsparken med Anna.

Är Andreas hemma då så har jag bestämt att vi ska göra nånting extra roligt, helt utan att fråga honom så har jag bestämt det också, vilket flickvän jag är ;)


Kommentarer
Anna Kå

jag längtar till "våran dag" :) <3

2011-01-27 @ 21:55:30
URL: http://chipsfetto.blogg.se/
Rebecca

Åh vad gulligt. ^^



Tack för att du röstade på mig! :)

2011-01-28 @ 17:15:52
URL: http://gitter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0