Tänkte tipsa lite

Jag tänkte berätta lite för er hur jag har gjort dom här möblerna, bara för att ni själva kanske ska få insperation.
Hyllan är gjort av kartong som är klädd med eltejp för att få lite "glansig" yta.
Soffan kan jag inte beskriva för jag vet egentligen inte vad det var från början som jag gjorde om, säkert nånting viktigt som Andreas behövde, haha. Sen så har jag råkat sno lite av Anderas hockeytejp eller vad det nu heter till kuddarna i soffan, men berätta det inte för honom för han vet ingenting ;)
Vardagsrumsbordet är gjort av pärlor, byggde pärlplattor och limmade ihop, enkelt och duger tills vidare.
Mattan är gjord av en bit vitt papper och eltejp också hur enkelt som helst!




Som sagt, allting som har med dockskåpet att göra hamnar under kategorin "dockskåpsrenovering"
Är det nånting ni undrar över, så är det bara fråga ;)


Kommentarer
Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Skoj att du är med och tävlar :D

2011-02-17 @ 19:12:37
URL: http://sofija.blogg.se/
Caroline

Vad fint du gör :) Jag slår en pling till veckan då.

2011-02-17 @ 19:43:01
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0