Sugen?

Imorgon ska jag jobba på hemtjänsten, börjar sju på morgonen och har ingenstans att parkera bilen så att jag får ha motovärmare, så jag måste gå till jobbet. Härligt när det är minus trettio och måste gå hemifrån typ halv sju.
Ja vad gör man inte för lite pengar egentligen?

Förövrigt, det är ingen som är intresserad av ett akvarium, storlek ganska litet, typ 50L. Det är alla saker till som man behöver, utom vatten, fisk och fiskmat, nog för att vatten kan ni få om ni vill ha och mina skalarer kan ni få köpa med maten :P haha
Så med andra ord följer det med grus, pump, doppvärmare, lysrör och säkert nånting mera.
Ska ta kort på det senare och lägga ut på blocket..


där har ni en bild iallafall, en dålig bild men en bild..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0