Nånstans att sova

Som sagt så har jag inga möbler till dockskåpet, så jag gjorde mig en egen säng. Men...
Jag gjorde den nog lite väl stor, men det får då vara..
Det enda man behöver är kartong, lim, tyg och en jäkla massa tålamod.

Här är den under konstruktion


här är den färdig, som sagt så blev den lite väl stor, även för att vara en dubbelsäng. Förövrigt, ser ni lampan som står bredvid sängen (jaaa det ska föreställa en lampa, kanske är svårt att se). Jag virkade den igår, haha! därav resultatet, jag är inte så bra på det där med virka ännu.


Kommentarer
AMANDA <3

Vill du tjäna pengar på din blogg genom några enkla klick? Då gör du såhär :



Gå in på min blogg ( http://mestamanda.blogg.se ) I menyn längst ner har jag en reklam via " ADRECORD " tryck på den och bli medlem och börja tjäna pengar. Hur enkelt som helst! :D

2011-02-16 @ 20:40:03
URL: http://mestamanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0